Горизонтально спрямоване буріння і будівництво підземних комунікацій

Ми в соц.мережах:

Будівництво методом ГНБ

 

 Будівництво мереж водопостачання

Під час будівництва та відновлення мереж водопостачання необхідно працювати з трубами різних діаметрів та довжин. У більшості випадків будівництво нових і відновлення існуючих мереж водопостачання в містах традиційними методами ускладнене щільною забудовою та існуючою інфраструктурою інженерних комунікацій. Компактні розміри устаткування ГНБ VERMEER NAVIGATOR D7x11  з тяговим зусиллям до 4 тон дозволяють виконувати прокладання водопровідних трубопроводів діаметром до 300мм і довжиною до 150м в умовах щільної міської забудови. Так ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК-3» з допомогою цієї машини успішно виконано роботи по будівництву водопровідних мереж діаметром 110-250 мм в н.п. Ярмолинці Хмельницької обл. та н.п. Літин Вінницької обл.

 

 Прокладання напірної і самопливної каналізації

Технологія ГНБ широко використовується для будівництва водопропускних і очисних споруд стоку дощових (талих) вод. У м. Києві з допомогою устаткування ГНБ VERMEER NAVIGATOR D18х22 побудовано трубопроводи  діаметром 400 мм для захисту Батиєвої Гори від зсуву, прокладено водопровід та самопливну каналізацію діаметром 400 мм на Борщагівці. Крім цього даною буровою машиною здійснено прокладання самопливної каналізації діаметром 630 мм в м. Армянську (АР Крим).

 

Улаштування кабельних переходів під ріками, автодорогами, залізницями та ін.

На трасі прокладання магістральних ліній зв'язку завжди мають місце перешкоди природного чи техногенного походження. Це можуть бути судноплавні та гірські ріки, болота та озера, лісові масиви та природоохоронні території, автомобільні дороги та залізниці,  магістральні газо- і нафтопроводи та ін. Для прокладання кабельних переходів під цими та іншими перешкодами ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК-3» використовує устаткування ГНБ VERMEER NAVIGATOR D18х22, D33х44 і D36х50.  Застосування ГНБ  дає можливість значно прискорило темпи будівництва, а також підвищити надійність та якість кабельних ліній зв'язку.

 

Прокладання кабелів передачі даних для системи керування дорожнім рухом (СКДР)

Всім знайомі незручності пов'язанні із численними заторами транспортних засобів на вулицях сучасних містах. Один із способів вирішення цієї проблеми є будівництво систем керування дорожнім рухом (СКДР). Така система  дає можливість в реальному часі здійснювати моніторинг транспортних потоків, керувати світлофорами як в автоматичному так і в ручному режимах, фіксувати порушення правил дорожнього руху і т. ін. В м. Вінниця ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК-3» з допомогою устаткування ГНБ VERMEER NAVIGATOR D7х11 виконано проколи до кожного з світлофорі та прокладено волоконно-оптичні кабелі зв'язку. В результаті була побудована розгалужена кабельна мережа, яка забезпечували високошвидкісний обмін даними між центром управління СКДР і світлофорами м.Вінниці.

 

Будівництво дюкерних переходів під ріками

ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК-3» виконує роботи по влаштування дюкерних переходів під судноплавними гірськими ріками для магістральних газо- і нафтопроводів. Останній з таких переходів був виконаний під р. Південний Буг поблизу м. Вінниці. З допомогою устаткування ГНБ VERMEER NAVIGATOR D100х120 успішно прокладено два футляри діаметром 420 мм і довжиною 280 м кожен. Використання технології ГНБ суттєво прискорила будівництво газопроводу високого тиску.

 

Прокладання сталевих футлярів під газопроводи

Комплекс ГНБ VERMEER NAVIGATOR D33х44 з тяговим зусилля до 15 тон дозволяє прокладати магістральні нафто- і газопроводи під автодорогами, залізницями, природоохоронними територіями та ін. У Одеській та Вінницькій областях фахівці з ГНБ ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК-3» з допомогою даної машини  успішно виконали ряд проколів під автодорогами і затягнули металеві футляри діаметром 500 мм під газопроводи.

 

Будівництво пристроїв дощової каналізації

Найпотужніший комплекс ГНБ на базі бурової машини VERMEER NAVIGATOR D 100x120 з тяговим зусиллям 45 тон використовується ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК-3» для будівництва трубопроводів великого діаметру та великої довжини. Так в Криму на км 708+585 а/д «Харків-Сімферополь-Ялта» з допомогою цієї установки вперше в Україні ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК-3» виконано прокол великого діаметру 1020 мм для улаштування в насипу автодороги сталевої труби довжиною 84 м. Застосування методу ГНБ при цьому виключило необхідність розкриття насипу та порушення дорожнього руху, значно зменшило вартість робіт та скоротило терміни будівництва.

 

Геологічна розвідка 

Для успішного виконання бурових робіт ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК-3» здійснює геологічні вишукувальні роботи, які дають можливість вивчити властивості грунтів, умови залягання підземних вод та інших перешкод. Це інформація забезпечує безперешкодно на високому якісному рівні виконати бурові роботи. Зокрема геологічна розвідка виконувались ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК-3» перед будівництвом футляру для магістрального газопроводу під р.Південний Буг, яка протікає на гранітному пласті. Геологічна розвідка дала можливість вибрати оптимальну траєкторію буріння, що пройшла в найбільш благоприємному шарі грунта між гранітною плитою та дном річки. В результаті безперешкодно були виконані всі бурові роботи устаткуванням ГНБ Vermeer Navigator D100x120 і успішно затягнуті два сталеві футляри для магістрального газопроводу діаметром 420 мм і довжиною 280 м.

 

Монтаж, зварювання поліетиленових труб

Під час виконання робіт по будівництву трубопроводів використовуються апарати для стикового зварювання поліетиленових труб різного діаметру високого і низького тиску. Стикове зварювання є швидким, надійним та економним способом з'єднання труб з поліетилену. Під час зварювання кінці труб обробляються і розігріваються до пластичного стану при температурі 180-2200С. Після цього розігріті зварювальні поверхні з'єднують під тиском, і після охолодження  зварювального шва утворюють з'єднання, яке не відрізняється по своїх механічним якостям від труби без зварних швів. Такі з'єднання трубопроводів витримують тягові зусилля установок ГНБ.